HTML

Vélemények Facebookról

Néha te is falra mászol attól, ami Facebookon folyik? Véleményem, meglátásaim ezekkel kapcsolatban....

Friss topikok

  • Dezső Horváth: Nevetséges ez az egész ugy ahogy van. Szànalmas hogy sok ember még azt is közzéteszi mikor mit es... (2015.10.15. 05:06) Ez jobb mint az.
  • RobbeR: Azert az is megerne egy posztot, aki errol a dologrol posztot ir:D En csak szimplan leszarom az il... (2011.02.18. 11:50) Ismeretlen ismerősök
  • suzildi (törölt): Van olyan is a Facebookon, hogy ha túl sok ismerőse van bejelölve, több ezer, a keret betelt, és f... (2011.02.12. 16:46) Felhasználó típusok 3. - A fan-gyűjtő

Talán nem ártott volna ezt a blogot egy ilyen jellegű bejegyzéssel kezdeni.

Szóval...

A blog NEM a facebook fikázásáról szól. Én magam is aktívan, nap mint nap használom, postolgatok, kommentelgetek, képeket nézegetek/töltök fel, jegyzeteket osztok meg, stb.

Ez a blog arról szól, amit tapasztalok. Szerintem én egy átlag, normális felhasználó vagyok, nem az életem a FB, ettől függetlenül sokat lógok rajta, mikor épp ráérek. Hasznos dolognak tartom, sok érdekes (és érdektelen) információ kiderül olyan ismerőseinkről, akiket ritkán látunk, vagy tényleg csak ismerős. Sok érdekes linket, cikket olvastam el azért, mert valaki kipostolta, sok vicces, jó hangulatú bulifotót is láttam már.

Szóval teljesen rendben van a FB, amiről ez a blog szól, az a FB-őrület! Mikor valaki túlzásba viszi, ott éli az életét. És az általam már leírt dolgokat csinálja, aminek ÉN személy szerint nem látom értelmét. Persze lehet hogy mindenki jól csinálja, csak én vagyok a hülye. Mindenesetre, azok a dolgok amiket itt leírok, engem kiakasztanak, nem tudom őket hova tenni.

Ti hogy vagytok ezzel? Kérlek kommenteljetek, írjátok le a véleményeteket, akár a blogról, akár a facebook-ról. Hasznos lenne, nem régóta csinálom ezt a blogot, tudom még kiforratlan, majd belejövök, de kellene egy kis visszajelzés, nem csak a napi statisztika amit látok.

Amennyiben tetszik nektek ez a blog, kérlek nyomjatok rá a like gombra, posztoljátok ki a facebook-ra, ajánljátok másoknak, hogy tudjam van értelme tovább írni ilyenekről.

Bár az is lehet, hogy sokan magukra ismertek a bejegyzéseimben, ezért nem is olvassák tovább :)

Szóval írjatok kommentet ide, lájkoljatok, posztoljatok :) Köszönöm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://facsebuk.blog.hu/api/trackback/id/tr472644191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása